Συνάδελφοι,
Μετά από πολλά ερωτήματα συναδέλφων, οι οποίοι διαμαρτύρονται ότι ενώ είναι ασφαλιστικά ενήμεροι, δεν τους παρέχεται ασφαλιστική ικανότητα (ιατροφαρμακευτική περίθαλψη), απευθυνθήκαμε στη Διοίκηση του ΕΦΚΑ και σας ενημερώνομε τα εξής:
Αρχικά ο ενδιαφερόμενος πρέπει να μπει στην ιστοσελίδα του ΕΦΚΑ με τους προσωπικούς του κωδικούς και να ελέγξει εάν φαίνονται εξοφλημένες οι ασφαλιστικές εισφορές του 2017 ή εάν τηρείται η πληρωμή των δόσεων έπειτα από την εκκαθάριση (2017).
Εφόσον πληρούνται οι ανωτέρω προϋποθέσεις και το σύστημα δείχνει ότι δεν υπάρχει ασφαλιστική ικανότητα, θα πρέπει ο ενδιαφερόμενος να απευθυνθεί στο κατά τόπους γραφείο του ΕΦΚΑ που βρίσκεται η καρτέλα του, προκειμένου να επιλυθεί άμεσα το πρόβλημα από τους αρμόδιους υπαλλήλους.
Σημειώνεται ότι η αδυναμία παροχής ασφαλιστικής ικανότητας, οφείλεται σε δυσλειτουργία του ηλεκτρονικού συστήματος του ΕΦΚΑ, λόγω καθυστερήσεων στην ενημέρωσή του.